۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

2 حادثه چاه در یک روز / مرگ کارگر چاه کن بر اثر برق گرفتگی

2 حادثه چاه در یک روز / مرگ کارگر چاه کن بر اثر برق گرفتگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات دو حادثه مرگبار چاه را در تهران تشریح کرد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح حادثه نخست گفت: عصر دیروز حادثه گرفتار شدن کارگری در چاه، به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.در ادامه آتش نشانان 2 ایستگاه خود را به محل حادثه در منطقه شادآباد رساندند در بررسی های ابتدایی مشخص شد، یک کارگر درحال حفر چاه در پارکینگ ساختمان درحال ساخت بود و گروهی دیگر از کارگران در طبقات بالایی در حال حمل مصالح بودند.

وی افزود: بر اثر برخورد بالابر با سیم های برق داخل خیابان ، سیم های برق پاره شده و به داخل چاه سقوط کرده بود. در ادامه کارگر جوان در داخل چاه دچار برق گرفتگی شده بود.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل، کارگر 30 را از داخل چاه 15 متری خارج کردند و تحویل امدادگران اورژانس دادند که پس از معاینه مرگ او تائید شد.

نجات از چاه در حال ریزش

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه از نجات کارگری از درون چاه در حال ریزش خبر داد و گفت: شب گذشته آتش نشانان از حادثه ریزش چاه در ساختمانی و محبوس شدن کارگری درآن باخبر شدند. بلافاصله یک ایستگاه آتش نشانانی به محل حادثه در خیابان آ‍زادی بعد از خیابان نواب اعزام شد. این حادثه در چاه یک ساختمان که در مراحل پایانی ساخت بود رخ داد و کارگری در عمق 5 متری چاه تا زیر چانه در چاه محبوس شده بود. آتش نشانان پس از ایمن سازی اطراف چاه عملیات نجات را آغاز کردند و کارگر 27 را نجات دادند.

ملکی در پایان توصیه کرد، شهروندان برای حفر چاه از کارگران با تجربه استفاده کرده و اصول ایمنی را در هنگام کار رعایت کنند.

کد خبر 2111120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha